POWERJÓGA

Relax, síla, harmonie, příjemná hudba a vy.. 

Power jóga je dynamičtější než ta klasická, cviky následují plynně za sebou a nedržíte v nich pózu tak dlouho jako v klasické józe. Proto je také výborná na hubnutí či udržení váhy. Zlepší se vám krevní oběh, dýchání, posílíte svaly na nohou a uvolníte záda. Zároveň posílíte svou stabilitu a horní část těla. Power jóga je vhodná pro každého. Je to velmi vhodná kompenzace ke všem druhům sportů, zejména při jednostranné zátěži.

Přijďte si vyčistit hlavu od celodenních starostí a stresu. 

CORE TRÉNINK

Nejmodernější speciální tréninková metoda určená pro posílení středu těla.


1. Zlepšení stability

Stabilnější páteř znamená lepší stabilitu celého těla. Pevný střed těla je tedy základem pro každodenní činnosti. Díky core tréninku budete schopni lépe kontrolovat veškeré své pohyby a tím se zlepší i váš každodenní život.

2. Zlepšení ve sportu obecně

Silný střed těla je základem vaší celkové síly. To společně s lepší stabilitou, vede k vyšší obratnosti a lepším sportovním výkonům.

3. Snížení zátěže na páteř

Páteř, zejména pak její bederní část, bývá velice často přetěžována a mnohdy dochází ke vzniku dolního zkříženého syndromu. Posilování středu těla tedy může pomoci s odstraněním bolestí zad. Snižuje se tím i riziko poranění páteře. 

4. Zpevnění a vytvarování břicha

Pustíte-li se do core cvičení, jste na správné cestě za vyrýsovaným břichem. Pro perfektní břicho je však důležité zaměřit se i na zlepšení stravy. 

Autor: Linda Zapalačová